Zestaw kufrów alumniowych Outback Motortek

Nowość
zł4 774 zł3 945 bez VAT
W magazynie W magazynie W magazynie W magazynie Wybierz wariant
Konfiguracja
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.

Aluminiowe kufry Outback Motortek to wytrzymały, bezpieczny i zamykany zestaw, gotowy do stania się częścią najlepszego systemu bagażu podróżnego dla motocyklistów. Niezależnie od tego, czy jeździsz po bardziej, czy mniej uczęszczanych drogach, zarówno twoje torby, jak i kosztowności są zawsze całkowicie bezpieczne.

Informacje szczegółowe

Opis szczegółowy produktu

Aluminiowe kufry Outback Motortek to wytrzymały, bezpieczny i zamykany zestaw, gotowy do stania się częścią najlepszego systemu bagażu podróżnego dla motocyklistów. Niezależnie od tego, czy jeździsz po bardziej, czy mniej uczęszczanych drogach, zarówno twoje torby, jak i kosztowności są zawsze całkowicie bezpieczne.

Nasze kufry są wyposażone w sprawdzony system mocowania klinowego Mosko Moto, ułatwiający montaż i demontaż, a także zawierają niektóre (opcjonalne) akcesoria, tworząc kompletny i wszechstronny system bagażowy.

Objętość i rozmiar:

  • 34L kufer - 45cm wys. x 46cm dł. x 18cm szer
  • 42L kufer - 45cm wys. x 46cm dł. x 22cm szer.

Właściwości:

  • Aluminium o grubości 2 mm - wytrzymałe i lekkie.
  • Wąski profil (głęboki, nie szeroki).
  • Malowana proszkowo na czarny mat.
  • Zatrzask ze stali nierdzewnej.
  • Obsługa jednym kluczem.
  • Zamykany system szybkiego montażu.
  • Paski mocujące zamocowane w górnej części pokrywy.
  • Ochrona dolnych i zewnętrznych narożników.

Kompatybilność i uwagi dotyczące produktu:
Aluminiowe sakwy są kompatybilne ze wszystkimi systemami bagażników wymienionymi. Instrukcje instalacji można znaleźć tutaj.
Kiedy projektowaliśmy aluminiowe sakwy, naszym priorytetem była kompatybilność z backcountry. Dlatego zdecydowaliśmy się na wąską i wysoką konstrukcję zamiast krótkiej i szerokiej. Tak więc, w zależności od aktualnie używanego systemu bagażnika, górna część aluminiowych sakw może spoczywać nieco powyżej siedzenia pasażera.
Mechanizm blokujący zatrzask może początkowo wydawać się ciaśniejszy niż oczekiwano. Jest to normalne zjawisko, które z czasem stanie się płynniejsze.
Zdecydowanie zaleca się blokowanie zatrzasków i sworznia prędkości, gdy motocykl jest w ruchu.