TOP MOTOCYKLE
Homologowany podwójny wydech UNIT garage dla Triumph Scrambler 1200. Centralne mocowanie ze stali nierdzewnej i tytanowe tłumiki w całości wykonane ręcznie, w doskonałym stylu GP.
Tytanowy, ultralekki układ wydechowy do BMW R1300 GS, który zapewnia silnikowi doskonały dźwięk i większą moc.
Tytanowy, ultralekki układ wydechowy do BMW R1300 GS, który zapewnia silnikowi doskonały dźwięk i większą moc.
Aluminiowe kufry na stelaże BMW lub UNIT garage i podobny. Pojemność 47 i 41 litrów.
Aluminiowe kufry na stelaże BMW lub UNIT garage i podobny. Pojemność 40 i 34 litrów.
Dwie sakwy boczne Khali 100% wodoodporne z aluminiowym tyłem + system szybkiego mocowania ze stali nierdzewnej z zamkiem
Trwałe, mocne i wodoodporne torby na szybkozłączki do wszystkich rurowych bagażników bocznych. Wszechstronne torby, nastawione na długą żywotność w wymagających warunkach.
Homologowany tłumik wykonany z tytanu z widocznymi spawami w doskonałym stylu Rally Raid
Tekstylne sakwy boczne z mechanizmem szybkiego zamykania, do tych samych ram, co kufry BUMOT. Najszybszy system zamiany kufrów na sakwy, bez żadnej redukcji. Łączą wszystkie zalety kufrów i sakw – łatwe mocowanie, utrzymują kształt i są przy tym znacznie lżejsze niż kufry, lepiej nadają się i zapewniają większe bezpieczeństwo podczas podróży w terenie – w razie upadku, kontakt nogi z sakwą jest zawsze lżejszy niż z kufrem. Pojemność 74 litry.
Tekstylne sakwy boczne z mechanizmem szybkiego zamykania, do tych samych ram, co kufry BUMOT. Najszybszy system zamiany kufrów na sakwy, bez żadnej redukcji. Łączą wszystkie zalety kufrów i sakw – łatwe mocowanie, utrzymują kształt i są przy tym znacznie lżejsze niż kufry, lepiej nadają się i zapewniają większe bezpieczeństwo podczas podróży w terenie – w razie upadku, kontakt nogi z sakwą jest zawsze lżejszy niż z kufrem.
Zestaw kolektora wyścigowego ze stali nierdzewnej bez katalizatora.
Gmole niezawodnie zabezpieczą Husqvarna Norden 901 przed uszkodzeniem w razie upadku. Wytrzymała konstrukcja skupia energię uderzenia tylko na najwytrzymalszych miejscach motocykla. Osłona silnika chroni silnik przed uderzeniem od spodu, a także przed kamieniami i błotem odlatującym z przedniego koła.