TOP MOTOCYKLE

Homologowany podwójny wydech UNIT garage dla Triumph Scrambler 1200. Centralne mocowanie ze stali nierdzewnej i tytanowe tłumiki w całości wykonane ręcznie, w doskonałym stylu GP.
![Screenshot 2024 06 15 at 20 41 23 Black Exhaust RAD BMW[...]](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.fullgarage.pl/user/shop/detail/2233-4_screenshot-2024-06-15-at-20-41-23-black-exhaust-rad-bmw.png?666de087
)
Tytanowy, ultralekki układ wydechowy do BMW R1300 GS, który zapewnia silnikowi doskonały dźwięk i większą moc.
![Screenshot 2024 06 15 at 20 33 27 Exhaust RAD BMW R1300[...]](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.fullgarage.pl/user/shop/detail/2230_screenshot-2024-06-15-at-20-33-27-exhaust-rad-bmw-r1300.png?666dde82
)
Tytanowy, ultralekki układ wydechowy do BMW R1300 GS, który zapewnia silnikowi doskonały dźwięk i większą moc.

Aluminiowe kufry na stelaże BMW lub UNIT garage i podobny. Pojemność 47 i 41 litrów.

Zestaw kolektorów wyścigowych ze stali nierdzewnej bez katalizatora, wymienny z oryginalnymi kolektorami.

Aluminiowe kufry na stelaże BMW lub UNIT garage i podobny. Pojemność 40 i 34 litrów.

Dwie sakwy boczne Khali 100% wodoodporne z aluminiowym tyłem + system szybkiego mocowania ze stali nierdzewnej z zamkiem

Trwałe, mocne i wodoodporne torby na szybkozłączki do wszystkich rurowych bagażników bocznych. Wszechstronne torby, nastawione na długą żywotność w wymagających warunkach.

Homologowany tłumik wykonany z tytanu z widocznymi spawami w doskonałym stylu Rally Raid

Tekstylne sakwy boczne z mechanizmem szybkiego zamykania, do tych samych ram, co kufry BUMOT. Najszybszy system zamiany kufrów na sakwy, bez żadnej redukcji. Łączą wszystkie zalety kufrów i sakw – łatwe mocowanie, utrzymują kształt i są przy tym znacznie lżejsze niż kufry, lepiej nadają się i zapewniają większe bezpieczeństwo podczas podróży w terenie – w razie upadku, kontakt nogi z sakwą jest zawsze lżejszy niż z kufrem. Pojemność 74 litry.

Tekstylne sakwy boczne z mechanizmem szybkiego zamykania, do tych samych ram, co kufry BUMOT. Najszybszy system zamiany kufrów na sakwy, bez żadnej redukcji. Łączą wszystkie zalety kufrów i sakw – łatwe mocowanie, utrzymują kształt i są przy tym znacznie lżejsze niż kufry, lepiej nadają się i zapewniają większe bezpieczeństwo podczas podróży w terenie – w razie upadku, kontakt nogi z sakwą jest zawsze lżejszy niż z kufrem.