Stelaże sakw / kufrów bocznych Outback Motortek - Honda Africa Twin CRF1000L / Adventure Sports
Opis szczegółowy produktu
Stelaże sakw lub kufrów bocznych. Dostępne są 2 wersje.
Zdjęcie ma charakter poglądowy, mocowania bagażnika do konkretnych motocykli mogą się różnić.
2 różne wersje:
Standard
Zaprojektowany i wyprodukowany przez Outback Motortek. Zewnętrzny wymiar obręczy to 350mm (szer.) x 250 (wys.) wykonany z rurki o średnicy 18mm.
Kompatybilny z:
- Mosko Moto Backcountry 35
- Mosko Moto Scout 25L Pannier kit (V2.0)
- Kriega OS 22 and OS 32 with OS-PLATFORM
- ADVWORX / TREKK – 30L/20L
- Turkana Gear HippoHips Soft Panniers
- Giant Loop MotoTrekk and RTW
- Wolfman
- Enduristan Monsoon 3 and EVO
- LoneRider MotoBags
X-Frame
Zaprojektowany przez Adventure Moto Australia i wyprodukowany przez Outback Motortek. X-Frames to najbardziej uniwersalne i funkcjonalne ramy sakw bocznych, umożliwiające prosty i bezpieczny montaż Rotopaxu, twardych sakw i miękkiego bagażu.
Stelaże ze stali miękkiej, malowane proszkowo na czarno, z aluminiowym wspornikiem X z wieloma pozycjami mocowania Rotopax dla niestandardowego rozłożenia ciężaru, a także wieloma punktami mocowania. Płytka „X” może zostać usunięta.
Kompatybilny z:
- Kriega OS-32 without OS Platform
- ADVWORX / TREKK – 30L/20L
- Turkana Gear HippoHips Soft Panniers
- Giant Loop MotoTrekk and RTW
- Wolfman
- Enduristan Monsoon 3
Uwaga: Towar zawiera tylko produkty i ich komponenty niezbędne do montażui wyraźnie wskazane w nazwie lub opisie produktu. Załączone ilustracje służą wyłącznie do celów podglądowych i pokazują zalecaną instalację lub użycie produktu na przykladowym modelu motocyklu. Jeśli nie określono inaczej, produkt nie obejmuje innych przedstawionych elementów - w szczególności motocyklu i innych akcesoriów do niego. Zalecamy instalację produktów wyłącznie przez wykwalifikowanego technika, najlepiej przez autoryzowany serwis konkretnego motocykla. Jeśli nie określono inaczej w opisie produktu lub w instrukcji obsługi, produkty nie są dostarczane z atestacją ATEST 8SD, TUV ani ich polską alternatywą, dlatego też są przeznaczone wyłącznie do użytku poza drogami, tj. w terenie lub do innych celów.