Honda CRF1000L Africa Twin – Protection Combo MAX Outback Motortek
Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Gmole + osłona silnika Outback Motortek
Ten produkt zawiera 4 produkty:
- gmole podstawowe
- gmole silnika
- gmol górny
- osłona silnika
Gmole podstawowe
Podstawowe gmole Outback Motortek niezawodnie ochronią nowy model Africa Twin przed uszkodzeniem podczas upadku. Konstrukcja niższa i szersza niż w przypadku oryginalnych gmoli, koncentruje energię uderzenia tylko w najmocniejszych miejscach motocykla. Dzięki zastosowaniu ekstremalnie wytrzymałych materiałów taka konstrukcja zapewnia wystarczającą ochronę przy zachowaniu niskiej wagi dodatkowej.
Odpowiednia odległość gmoli od motocykla zapewnia ochronę także przy upadku podczas off-roadu, czy też przy tak dużym uderzeniu, że mogłoby dojść do częściowej deformacji ramy. Dzięki temu drogie części motocykla pozostają bezpieczne.
Według oceny wielu klientów, gmole Outback Motortek są najbardziej wytrzymałą wersją, jaką można kupić do Africa Twin.
Gmole silnika
Poszerzenie podstawowych gmoli o ochronę silnika nowego modelu Africa Twin z manualną lub automatyczną skrzynią biegów DCT. Instalacja jest możliwa tylko wraz z gmolami Outback Motortek
Gmol górny
Rozbudowa podstawowych gmoli o ochronę górnych części maski w celu zapewnienia maksymalnej ochrony, w przypadku jazdy w najtrudniejszym terenie. Instalacja jest możliwa tylko wraz z gmolami Outback Motortek
Odpowiednia odległość gmoli od motocykla zapewnia ochronę także przy upadku podczas off-roadu, czy też przy tak dużym uderzeniu, że mogłoby dojść do częściowej deformacji ramy. Dzięki temu drogie części motocykla pozostają bezpieczne.
- Spawanie ręczne MIG – wszystko opiera się na wytrzymałości! Filozofia marki Outback Motortek: wytrzymałość i funkcjonalność jest ważniejsza od wyglądu.
- Wysokiej jakości 27 / 25-milimetrowe rurki stalowe o grubości ściany 2 mm – żadne z rurek niższej jakości nie wytrzymują upadku motocykla ważącego 220 kilogramy.
- Wytrzymałe elementy montażowe – elementy wycinane laserem z 4-milimetrowego materiału. W decydującym momencie absorbują większość energii uderzenia chroniąc w ten sposób przed uderzeniem znacznie droższą ramę samego motocykla.
- Piaskowana powierzchnia jest pokryta odpornym lakierem proszkowym
Osłona silnika
Jako jedyna osłona silnika na rynku jest zamocowana w trzech punktach zamiast w standardowych dwóch, dzięki czemu wytrzymuje więcej niż pozostałe modele. Dolne podłużne przetłoczenia pomagają silnikowi przemieszczać się gładko po twardych przeszkodach przy minimalnym oporze. Osłona zabezpiecza silnik, filtr oleju oraz wylot rury wydechowej przed odskakującymi kamieniami oraz błotem, dzięki czemu niezabłocony silnik jest przez cały czas optymalnie chłodzony.
Osłona jest montowana w dwóch oryginalny punktach montażowych i dla zapewnienia większej odporności dodatkowo na gmolach. Osłonę można zatem zamontować tylko w połączeniu z gmolami Outback Motortek (gmol nie wchodzi w skład zestawu osłony silnika!)
-
Chroni w najbardziej wrażliwych miejscach – kartery, chłodnica oleju, filtr oleju oraz rura wydechowa. Cała lista części zbyt drogich, by narażać je na ryzyko jakiegokolwiek uszkodzenia. Cena osłony w porównaniu z ceną tych części jest nieznaczna.
-
Chroni przed zabłoceniem silnika przyczyniając się w ten sposób do odpowiedniego chłodzenia. Nie wystarczy tylko ochrona ważnych części silnika przed bezpośrednim uderzeniem lub odskakującymi kamieniami. Ważne jest również to, by błoto z przedniego koła nie było przylepione pomiędzy osłoną i silnikiem oraz rurą wydechową.
-
Zaprojektowane do obsługi w trudnych warunkach – brak pudla z ostrymi rogami, które w terenie tylko by przeszkadzały. Outback Motortek oferuje swoje osłony do prawdziwej jazdy w terenie, gdzie trzeba się liczyć z tym, że motocykl często przejedzie się „brzuchem” po kamienistym lub błotnistym terenie. Aerodynamiczny kształt osłony i wzmacniające przetłoczenia na dolnej stronie opracowano dokładnie z myślą o takim celu. Przetłoczenia dolnego elementu zasadniczo wzmacniają osłonę, bez zwiększania wagi całej części.
-
Wycinana laserowo konstrukcja aluminium o grubości 4 mm – wystarczająco wytrzymały a zarazem lekki materiał
-
Wytrzymałe elementy montażowe – elementy wycinane laserowo, idealnie dopasowane części z 5-milimetrowego materiału. W sytuacjach kryzysowych pochłaniają większą część energii uderzenia zapobiegając deformacji ramy motocykla.
-
Piaskowana powierzchnia jest pokryta odpornym lakierem proszkowym
Konfiguracja
Testy producenta
Instalacja:
ATTENTION!! We only fulfill Outback Motortek orders placed from Czech, Slovak and Polish address. If there is no exclusive Outback Motortek dealer in your country then please order at the International Outback Motortek webshop.
Uwaga: Towar zawiera tylko produkty i ich komponenty niezbędne do montażui wyraźnie wskazane w nazwie lub opisie produktu. Załączone ilustracje służą wyłącznie do celów podglądowych i pokazują zalecaną instalację lub użycie produktu na przykladowym modelu motocyklu. Jeśli nie określono inaczej, produkt nie obejmuje innych przedstawionych elementów - w szczególności motocyklu i innych akcesoriów do niego. Zalecamy instalację produktów wyłącznie przez wykwalifikowanego technika, najlepiej przez autoryzowany serwis konkretnego motocykla. Jeśli nie określono inaczej w opisie produktu lub w instrukcji obsługi, produkty nie są dostarczane z atestacją ATEST 8SD, TUV ani ich polską alternatywą, dlatego też są przeznaczone wyłącznie do użytku poza drogami, tj. w terenie lub do innych celów.