Górny kufer BUMOT Defender EVO 30 / 43 litrow

Marka: BUMOT
zł1 775 zł1 467 bez VAT
W magazynie W magazynie W magazynie W magazynie Dostawa w ciągu 1-2 tygodni W magazynie Wybierz wariant
objętość
Kolor
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.

Bardzo mocny, wodoodporny, całkowicie zgrzewany kufer wykonany z 2mm aluminium. Dostępny w 2 rozmiarach i 3 kolorach. Do płyt z mechanizmem szybkiego zwalniania.

 

Informacje szczegółowe

Opis szczegółowy produktu

Bardzo mocny, wodoodporny, całkowicie zgrzewany kufer wykonany z 2mm aluminium. Dostępny w 2 rozmiarach i 3 kolorach. Do płyt z mechanizmem szybkiego zwalniania.

 

Trwałość i konstrukcja

Kufry marki BUMOT z serii Defender EVO produkowane są z naciskiem na maksymalną wytrzymałość. Spawane są z 2 mm aluminium, wyposażone w solidne nierdzewne elementy zawiasów, mechanizmy blokujące i elementy mocowania oraz plastikowe zderzaki. Testy wykazały, że kufry z łatwością wytrzymują upadek motocykla, upadek ze skały, pobyt w morskiej fali czy wyrzucenie na drogę z prędkością stu kilometrów.

Wszystkie elementy aluminiowe są spawane w połączeniach, co gwarantuje wodoodporność i znacznie zwiększa wytrzymałość w porównaniu do konstrukcji nitowanej. W przypadku uderzenia kufer się nie zdeformuje i trzyma się w stawach. Istotnym wzmocnieniem konstrukcji kufru jest krawędź pod klapą. Dwukrotne zagięcie arkusza pod kątem 90 ° na całym obwodzie tworzy profil, który nie tylko lepiej przeciwdziała odkształcaniu się , ale także dokładnie dopasowuje się do gumowej uszczelki wieczka. Aby woda mogła dostać się do srodka kufru musiałaby przepłynąć kolejny centymeter w górę przez gumową uszczelkę..

Dolna ściana górnego kufru jest wykonana ze stali nierdzewnej dla większej wytrzymałości mocowania do płyty - ponieważ stal nierdzewna i aluminium nie mogą być spawane, spód kufru jest podwójny - aluminium / stal nierdzewna - a oba materiały są przykręcane, nitowane i przyklejone do dużej powierzchni. W przypadku upadku trudno jest oderwać mocowany kufer i go uszkodzić. W razie poważnej awarii zapewno wcześniej poluzują się kołki na płycie, a znacznie droższa walizka pozostanie nieuszkodzona.

Wszystkie kufry mają plastikowe zderzaki na rogach co zabezpiecza porysowaniu w razie upadku na płaską powierzchnię, taką jak droga. Plastikowe zderzaki - narożniki - są bardzo trwałe i po zdjęciu ich z bagażnika można bez obawy się na nich postawić. Plastikowe narożniki są częściami zamiennymi, które można w każdej chwili wymienić dzięki mocowaniu na 3 śruby. W przeciwieństwie do innych kufrów, kufry marki BUMOT pod plastikowymi zderzakami są zawsze spawane we wszystkich połączeniach - to znowu gwarancja wodoodporności i wytrzymałości. Plastikowe zderzaki posiadają cztery otwory do mocowania dodatkowego bagażu na klapę kufra. Z łatwościa można doczepić lekką matę lub worek z dużym śpiworem z dwoma paskami.

Zawiasy pokrywy kufru zapewniają odpowiednią wytrzymałość, dzięki czemu można zostawić kufer otwarty w dowolnej pozycji i nie będzie się samoczynnie zamykać. Nie ma potrzeby posiadania zwykłych pasów mocujących lub łańcuchów. Kiedy pokrywa jest całkowicie otwarta, można kufer załadować nawet kilka kilogrami w pozycji 180 ° bez uszkodzenia zawiasów. Pokrywa wyposażona jest w wysoką i elastyczną gumową uszczelkę, która doskonale przylega do krawędzi kufru i zapewnia jego szczelność.

Pokrywa jest zabezpieczona z każdej strony mechanizmem ze stali nierdzewnej z zamkiem. Wszystkie zamki na wszystkich kufrach, mocowanie kufrów do stelaży i skrzynki narzędziowej są takie same, więc potrzebny jest tylko jeden klucz. Dużą zaletą jest możliwość bezpiecznego zamykania kufrów bez zamykania na klucz.

 
Kolory

Obudowy kofrów są z czystego aluminium bez obróbki powierzchni, albo malowane proszkowo na szaro lub czarno. Trudno stwierdzić, który z kolorów (aluminium) jest najlepszy. Kufry z czystego aluminium mogą ubrudzić umieszczone w nich przedmioty - dlatego lepiej jest użyć do nich oryginalnej torby wewnętrznej marki BUMOT. Jednocześnie kufry bez lakieru można łatwiej naprawić - wystarczy wypolerować aluminium. Kufry (czarne lub szare) pomalowane są w środku na takim sam kolor. Lakierowanie proszkowe jest bardzo odporne na zarysowania i można go w każdej chwili odnowić w lakierni - zapewniamy demontaż, malowanie i montaż.

 

Montaż na motocyklu

Obudowa górnego kufru jest zamontowana na płycie BUMOT, która jest specyficzna dla każdego motocykla. W prosty sposób można przymocować obudowę do płyty BUMOT, wsuwając ją na cztery bolce i zabezpieczając mechanizmem blokującym, podobnie jak w przypadku kufrów bocznych. To mocowanie do płyty musi zawsze być naprawdę zablokowane na motocyklu, aby kufer nie wysunął się samoczynnie z kołków płyty. Przed jazdą zawsze upewnij się, że górna walizka jest przymocowana do płyty, bezpiecznie zabezpieczona mechanizmem i zamknięta. Płyta BUMOT może być używana tylko z dołączoną walizką BUMOT. Płyta nie jest przeznaczona do systemów bagażowych innych producentów.

 

Wymiary kufra

Oba warianty górnych walizek mają tę samą konstrukcję oraz te same wymiary długości i głębokości. Różnią się jedynie wysokością. Każdy kask można przechowywać w większym, 43-litrowym kufrze - przetestowano z kaskami integralnymi, składanymi i motocrossowymi. Aby nie zarysować przechowywanego w kufrze kasku o ściany, zalecamy wyposażenie walizki w wewnętrzną torbę. Wymiary górnych kufrów to:

Kufer o pojemności 30 litrów - szerokość 41 cm, głębokość 33 cm, wysokość 24,5 cm

Kufer o pojemności 43 litrów - szerokość 41 cm, głębokość 33 cm, wysokość 34 cm

Najmniejszy wewnętrzny rozmiar bagażnika jest w miejscu zwężenia pod pokrywą, gdzie znajduje się krawędź wytrzymałościowa i uszczelnienie pokrywy. Tutaj wewnętrzna przestrzeń ładunkowa ma 36 cm szerokości i 29 cm głębokości.

 

Akcesoria do walizek

Idealnym dodatkiem do każdego kufru jest torba  do pokrywy. Torba jest zaprojektowana tak, aby wypełnić przestrzeń w pokrywie kufra. Torba wykonana jest z solidnej cordury i zawiera paski z klamrą, które zabezpieczają torbę w pokrywie kufru, dzięki czemu nie wypadnie po otwarciu. Po otwarciu jednego klipsa torbę można łatwo wyjąć. Torba jest idealna do przechowywania rzeczy, które moga być przydatne na drodze. Narzędzia, uchwyty, latarka, ładowarki, kable, dokumenty, klucze, mapy, przewodniki ... Wszystko to będzie idealnie dostępne zaraz po otwarciu kufra.


Kolejnym dodatkiem jest torba, ktorą się wklada  do środka kufru, do niej można spakować się tak samo jak do torby podróżnej. Po przyjeździe do hotelu nie ma potrzeby zdejmować z motocykla kufer, wyciąga się jedynie dużo lżejszy torby wewnętrznej. Zamkniety na klucz kufer pozostaje bezpiecznie przymocowany do motocykla.


Zawartość Paczki

W skład pakietu wchodzą kompletne, zmontowany kufer ze wszystkimi niezbędnymi zamkami i mechanizmami uszczelniajacymi.

 

Uwaga: Towar zawiera tylko produkty i ich komponenty niezbędne do montażui wyraźnie wskazane w nazwie lub opisie produktu. Załączone ilustracje służą wyłącznie do celów podglądowych i pokazują zalecaną instalację lub użycie produktu na przykladowym modelu motocyklu. Jeśli nie określono inaczej, produkt nie obejmuje innych przedstawionych elementów - w szczególności motocyklu i innych akcesoriów do niego. Zalecamy instalację produktów wyłącznie przez wykwalifikowanego technika, najlepiej przez autoryzowany serwis konkretnego motocykla. Jeśli nie określono inaczej w opisie produktu lub w instrukcji obsługi, produkty nie są dostarczane z atestacją ATEST 8SD, TUV ani ich polską alternatywą, dlatego też są przeznaczone wyłącznie do użytku poza drogami, tj. w terenie lub do innych celów.