Gmole Outback Motortek - Honda Africa Twin CRF1000L / Adventure Sports

zł1 299 zł1 074 bez VAT
W magazynie W magazynie Wybierz wariant
Kolor
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.

Podstawowe gmole Outback Motortek niezawodnie ochronią nowy model Africa Twin przed uszkodzeniem podczas upadku. Konstrukcja niższa i szersza niż w przypadku oryginalnych gmoli, koncentruje energię uderzenia tylko w najmocniejszych miejscach motocykla. Dzięki zastosowaniu ekstremalnie wytrzymałych materiałów taka konstrukcja zapewnia wystarczającą ochronę przy zachowaniu niskiej wagi dodatkowej. 

Informacje szczegółowe

Opis szczegółowy produktu

Podstawowe gmole Outback Motortek niezawodnie ochronią nowy model Africa Twin przed uszkodzeniem podczas upadku. Konstrukcja niższa i szersza niż w przypadku oryginalnych gmoli, koncentruje energię uderzenia tylko w najmocniejszych miejscach motocykla. Dzięki zastosowaniu ekstremalnie wytrzymałych materiałów taka konstrukcja zapewnia wystarczającą ochronę przy zachowaniu niskiej wagi dodatkowej.

 

Odpowiednia odległość gmoli od motocykla zapewnia ochronę także przy upadku podczas off-roadu, czy też przy tak dużym uderzeniu, że mogłoby dojść do częściowej deformacji ramy. Dzięki temu drogie części motocykla pozostają bezpieczne.

 

Według oceny wielu klientów, gmole Outback Motortek są najbardziej wytrzymałą wersją, jaką można kupić do Africa Twin. 

Podstawowe gmole zalecamy zawsze uzupełnić o gmole silnika, które wyraźnie wzmacniają konstrukcję przez dodanie dodatkowych punktów montażowych na ramie motocykla

 

 

Kompatybilny z motocyklami:
  • Honda Africa Twin < 2018
  • Honda Africa Twin 2017 <
  • Honda Africa Twin Adventure Sports

Jak skomponować pełną konfigurację gmoli do Africa Twin? Potrzebujemy:

 

  • Podstawowy gmol – element nośny
  • Gmol silnika – chroni kartery i zapobiega uszkodzeniu silnika, utracie oleju i utracie właściwości jezdnych motocykla. Ponadto wzmacnia podstawowy gmol o trzeci punkt zaczepienia do motocykla. Istnieją dwie wersje – do przekładni manualnej lub DCT.
  • Gmol górny – poszerzona osłona maski do off-roadu, gdy motocykl upada poza drogą i leży kołami do góry.
  • Osłona silnika – blacha profilowana chroniąca silnik od spodu przed przebiciem i od przodu przed błotem oraz kamieniami.
Konfiguracja

ATAS PL config_1

 

 
Testy producenta

 

 

 
Właściwości

 

  • Spawanie ręczne MIG – wszystko opiera się na wytrzymałości! Filozofia marki Outback Motortek: wytrzymałość i funkcjonalność jest ważniejsza od wyglądu.
  • Wysokiej jakości 27-milimetrowe rurki stalowe o grubości ściany 2 mm – żadne z rurek niższej jakości nie wytrzymują upadku motocykla ważącego 220 kilogramy.
  • Wytrzymałe elementy montażowe – elementy wycinane laserem z 4-milimetrowego materiału. W decydującym momencie absorbują większość energii uderzenia chroniąc w ten sposób przed uderzeniem znacznie droższą ramę samego motocykla.
  • Piaskowana powierzchnia jest pokryta odpornym lakierem proszkowym
Instalacja
 

 

ATTENTION!! We only fulfill Outback Motortek orders placed from Czech, Slovak and Polish address. If there is no exclusive Outback Motortek dealer in your country then please order at the International Outback Motortek webshop.

 

Uwaga: Towar zawiera tylko produkty i ich komponenty niezbędne do montażui wyraźnie wskazane w nazwie lub opisie produktu. Załączone ilustracje służą wyłącznie do celów podglądowych i pokazują zalecaną instalację lub użycie produktu na przykladowym modelu motocyklu. Jeśli nie określono inaczej, produkt nie obejmuje innych przedstawionych elementów - w szczególności motocyklu i innych akcesoriów do niego. Zalecamy instalację produktów wyłącznie przez wykwalifikowanego technika, najlepiej przez autoryzowany serwis konkretnego motocykla. Jeśli nie określono inaczej w opisie produktu lub w instrukcji obsługi, produkty nie są dostarczane z atestacją ATEST 8SD, TUV ani ich polską alternatywą, dlatego też są przeznaczone wyłącznie do użytku poza drogami, tj. w terenie lub do innych celów.